Quick jump:     
  | Site Info > Veel gestelde vragen | 
Maak uw keuze:
Site Info
Bedrijfsprofiel
Veel gestelde vragen
Configurator
Zelf PC samenstellen
Overige Informatie
Producten Afleveren
Maxtron Garantie
Support
Updates - Downloads
Marketing Support
MKB Systemen
Introductie MKB Sectie
- Veel gestelde vragen (Bestellen, Betalen en levering):
V: Wat is de levertijd van een systeem?

A: Gemiddeld 5-8 werkdagen. Levertijd kan afhankelijk zijn van onze voorraad en/of de beschikbaarheid van de bestelde producten.
V: Moet ik bij een bestelling een aanbetaling doen?

A: Nee, bij systemen tot 3000,- euro vragen wij geen aanbetaling.
V: Waarom is Maxtron geen lid van een thuiswinkel waarborg fonds?

A: Wij zijn voorstander van allerlei initiatieven die de klant beschermen tegen oplichters en frauduleuze ondernemingen. Echter zijn wij het niet eens met kosten die men vanuit dit soort fondsen oplegt. Zo vraagt het thuis winkel waarborg fonds een fikse jaarlijkse premie en een percentage van onze jaaromzet. We vragen ons dan ook af welk belang er eigenlijk wordt bediend...?

Maxtron is als onderdeel van Demiam ICT al meer dan 9 jaar actief op het internet en eventuele negatieve signalen zijn via de diverse zoekmachines makkelijk te achterhalen. Daarnaast vraag Maxtron geen aanbetaling en heeft u de keuze pas bij aflevering te betalen. De bestelling kan bij aflevering gerust worden uitgepakt en geopend, klant is bij ons nog ouderwets koning.
V: Als ik een systeem via de site bestel, wat is dan de verdere procedure?

A: Wanneer er nog geen persoonlijk contact is geweest dan is het gebruikelijk dat de order persoonlijk geverifieerd wordt. Dit is noodzakelijk omdat wij soms te maken hebben met valse orders. Het is gebruikelijk dat u gebeld wordt. Tevens ontvangt u - na het telefonische contact - per email een overzicht van de bestelde producten, u kunt dan nog eens rustig nalezen wat u heeft besteld en hoe de verdere afhandeling verloopt.
V: Kan ik in een nieuwe aanschaf in termijnen betalen?

A: Helaas
V: Verkopen jullie ook losse hardware?

Nee
V: Verkopen jullie ook systemen buiten Nederland?

Ja, dat is geen probleem. Er geldt dan echter wel een aangepast bedrag voor de verzendkosten.
V: Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wanneer de order wordt verstuurd per pakketdienst zijn er twee mogelijkheden; of u betaald per bank vooruit, of u betaald contant bij aflevering (rembours). Wanneer u de order wenst af te halen kunt u; of contant betalen, of pinnen met een giro- of bankpas.
Index
 
- Related Links

Veel gestelde vragen
Bedrijfsgegevens
Algemene Voorwaarden
 Algemene voorwaarden |  Toevoegen aan favorieten |  Raad deze pagina aan bij vrienden! |  Vorige Pagina